Nagyigmánd adminisztráció

Feladó: Good Mirelit Kft.
Feladva: 2021. november 17.
Nincs ár

Adminisztratív munkakör angol nyelvtudással!

Partnerünk részére, Adminisztratív feladatok ellátására munkatársakat keresünk kiemelt bérezéssel.

Képesítési követelmények:

  • Középfokú végzettség (preferált adminisztrációs területen)
  • Társalgási szintű angol nyelvtudás (vendégek fogadásához, emailek olvasásához)
  • Pontos, precíz munkavégzés
  • Számítógépes ismeretek (Office 365)

 

Munkaköri teendők a következők:

  • Vendégek regisztrációja, fogadó személy értesítése, látogatói köpenyek, fejpántok kiadása
  • Kisebb fordítások elvégzése (angolról magyarra)
  • Bejövő hívások fogadása
  • Postai küldemények feldolgozása
  • Fényképezőgép kiadása, regisztrálása, visszavétele
  • Tárgyalások előtt igény szerint ásványvíz, üdítő, kávé bekészítése a tárgyalókba
  • Tűzjelző rendszer felügyelete (a dolgozó oktatásban részesül)
  • Dolgozók beléptetésében – kiléptetésében rész vétel
  • EHS és HR adminisztrációban részvétel
  • Kamerák élő képének megfigyelése
  • Járművek regisztrációja
  • Prezentációk, kimutatások készítése

 

– Bérezés; nettó havi bér 280.000 Ft+ cafeteria

– Munkaidő; H-P 08:00-16:30ig.
– Munkavégzés helye; Nagyigmánd

Jelentkezés fényképes önéletrajzzal, munkakör megnevezésével!