Adminisztratív munkakör angol nyelvtudással!
Partnerünk részére, Adminisztratív feladatok ellátására munkatársakat keresünk kiemelt bérezéssel.
Képesítési követelmények:
- Középfokú végzettség (preferált adminisztrációs területen)
- Társalgási szintű angol nyelvtudás (vendégek fogadásához, emailek olvasásához)
- Pontos, precíz munkavégzés
- Számítógépes ismeretek (Office 365)
Munkaköri teendők a következők:
- Vendégek regisztrációja, fogadó személy értesítése, látogatói köpenyek, fejpántok kiadása
- Kisebb fordítások elvégzése (angolról magyarra)
- Bejövő hívások fogadása
- Postai küldemények feldolgozása
- Fényképezőgép kiadása, regisztrálása, visszavétele
- Tárgyalások előtt igény szerint ásványvíz, üdítő, kávé bekészítése a tárgyalókba
- Tűzjelző rendszer felügyelete (a dolgozó oktatásban részesül)
- Dolgozók beléptetésében – kiléptetésében rész vétel
- EHS és HR adminisztrációban részvétel
- Kamerák élő képének megfigyelése
- Járművek regisztrációja
- Prezentációk, kimutatások készítése
– Bérezés; nettó havi bér 280.000 Ft+ cafeteria
– Munkaidő; H-P 08:00-16:30ig.
– Munkavégzés helye; Nagyigmánd
Jelentkezés fényképes önéletrajzzal, munkakör megnevezésével!